Ingevuld: Hands-on communicatiespecialist gezocht! 

Deze vacature is ingevuld, reageren is niet meer mogelijk.

Ben jij thuis in de praktische kant van contentmarketing & communicatie, met drie tot vijf jaar werkervaring? Vaardig in de Nederlandse taal, scherp op vormgeving en bedreven in de uitvoering? En vooral: wil jij bijdragen aan een inclusieve samenleving? Dan is Start Foundation jouw plek!

We zoeken een ervaren communicatiespecialist voor de duur van één jaar. Iemand die online & offline zijn of haar mannetje of vrouwtje staat. Die de ideeën van onze collega’s om weet te zetten in aansprekende middelen voor een breed publiek. Een teamplayer dus. Een doener om onze social media kanalen te beheren en te vullen met aansprekende content. In welke vorm dan ook. Je hebt veel vrijheid, als het onze stakeholders maar weet te raken en binden!

Starten per 1 maart is het streven. Eerder mag ook!

Uiteraard zorg je voor een professionele uitstraling van onze uitingen. Dat uit zich ook in het gestructureerd werken zodat collega’s weten dat ze op je kunnen rekenen. Aandacht voor je interne doelgroep is immers net zo belangrijk. Kritische vragen zijn geen probleem: Je stelt ze zelf ook en weet daardoor scherpe keuzes te maken en prioriteiten te stellen.

Maar wees voorbereid, die planning is niet heilig: Vanwege onverwachte ontwikkelingen binnen de eigen programma’s en lopende projecten kan je werkdag er ineens heel anders uitzien. Samen met je andere communicatiecollega’s los je dat ook wel weer op.

Jouw werkzaamheden

We zoeken een allrounder, die niet bang is om te leren en te experimenteren. Je bent een aanpakker, met ruimte voor eigen inbreng in de invulling daarvan. Je werkt in een klein team met de focus op:

    • Website & social media beheer (Ervaring met Coosto is een pré).

    • Coördinatie & productie van online en offline communicatiemiddelen:
      van nieuwsbrief en jaarverslag tot aansturen van tekstschrijver en fotograaf.

    • Interne communicatie.

    • Organisatie van bijeenkomsten.

    • En vooral: creativiteit in het invullen van campagnes.